Kanlı karne!

Gaziantep’te okulun son gününde 12. sınıf öğrencisi okul çıkışında 10. sınıf öğrencisini kalbinden bıçakladı. 

EĞİTİM - 26-06-2026 15:00

Gaziantep’te okulun son gününde 12. sınıf öğrencisi okul çıkışında 10. sınıf öğrencisini kalbinden bıçakladı. 

Şehitkamil ilçesinin İbrahimli mahallesindeki Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi’nde karne dağıtımının ardından okul çıkışında meydana gelen olayda, okulun 12. sınıf öğrencisi olan bir kişi, 10. sınıf öğrencisi Çağlar G.’yi (16) kalbinden bıçakladı. Olayı görenlerin ihbarı üzerine okul açık sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi. Yaralı öğrenci ambulansla hastaneye kaldırıldı. Ameliyata alınan Çağlar G.’nin durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Öte yandan şüpheli öğrencinin daha önce de alt sınıflardaki öğrencilere şiddet uyguladığı iddia edildi. 

Günün Diğer Haberleri