Maaş alamayan işçilerden intihar eylemi

Gaziantep'in Nizip ilçesinde çalıştıkları binanın tepesine çıkan 14 işçi, müteahidin maaşlarını vermediğini iddia ederek intihar eylemi yaptı.

GÜNCEL - 22-09-2025 13:28

 

Nizip ilçesinde yapımı devam eden yeni adliye binasının inşaatını yapan metaahhidin maaşlarını vermediğini iddia eden 14 işçi binanın tepesine çıkarak eylem yaptı.

Olayı görenlerin ihbarı üzerine binanın yanına çok sayıda AFAD, UMKE, İtfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi.

Ekipler olay yerinde önlemlerini alıp beklemeye başladı

 

Günün Diğer Haberleri